Sayfalar

19 Aralık 2010

Kişisel bakım 'The Soap Story'



Kişisel bakım markası The Soap Story, Türkiyede yeni bir marka sayılır ki henüz çoğunluk bilmiyor.
Belçikada doğan ve Avrupanın birçok ülkesinde hızla yayılan kişisel bakım ürünleri sunan markadaki ürünler çok ilginç ve şaşırtıcı...

Bu renkli mağazayı uzun zamandır gördüğüm halde bugün ürünlerini inceleme fırsatı bulabildim, ilk kez gördüğüm süngerli ve lifli sabunlar çok hoşuma gitti, ürünlerin konsepti doğal vücut ve kişisel bakım ürünlerinin vazgeçilmez adresi The Body Soap dan pek de farklı değil fakat artı olarak duş jelleri ve sabunları bence daha iddalı ve kokuları daha bir kalıcı.

Anadolu yakasındaki Palladium alışveriş merkezinde bulabileceğiniz mağazayı isterseniz internet üzerinden de alışveriş yapabilir, ürünleri inceleyebilirsiniz, merak edenler tık tık

Ben süngerli sabunlarından ve el kreminden edindim bile, ürünlerini tavsiye ediyorum sizlere.


Sabunların ve duş jellerinde seçimlerimi yaparken, genellikle bendeniz kokularına bakıp beni cezbeden  ürünleri tercih ediyorum ama aslında bilmekte yarar var ;

Nergis Çiçeği: Yatıştırıcı, Koruyucu, Antioksidan


Lavanta: Yatıştırıcı, Rahatlatıcı

Susam Çekirdeği: Yumuşatıcı, Koruyucu, Kurumayı Önleyici

Yulaf Taneleri: Antioksidan, Koruyucu

Zeytin Yaprağı: Yumuşatıcı, Koruyucu, Antioksidan

Fındık Çekirdeği: Yumuşatıcı

Jojoba Çekirdeği: Kuruma Önleyici, Yatıştırıcı

Tatlı Portakal: Sakinleştirici

Shea Ağacı Meyvesi: Yumuşatıcı, Yatıştırıcı ve Onarıcı

Aloe Vera: Yatıştırıcı, Nemlendirici, Toparlayıcı

Papatya: Yatıştırıcı, Koruyucu, Antioksidan

Nane: Canlandırıcı, Uyarıcı

Tatlı Badem: Onarıcı, Yumuşatıcı, Yatıştırıcı

Hiç yorum yok: