Sayfalar

15 Mayıs 2010

CENTRO

Düsseldorf-Oberhausen şehrinde bulunan Centro Avrupanın en büyük alışveriş merkezlerinden biri, keyifle gezdiğim alışveriş merkezindeki markalardan ziyade benim, alışveriş merkezinin dışında bulunan alan ilgimi çekti.
Neden bu kadar övüldüğünü anladığım alışveriş merkezinde yeşil alanlanları, parkları ile ünlü Alman mimarisini görüyorsunuz, neden   bu kadar büyük bir kompleks Türkiyede yok tekrar kendime soramadan duramadım!
 Alışveriş merkezindeki yürüyüş yerleri, parklar, eğlence merkezi(lunapark), çok geniş bir alana yayılıyor, alışveriş çevresinde bulunan kanallarda istenirse bot ya da kano kiralayayıp gezilibiliyor, ayrıca büyük bir konser ve sergi/fuar alanı 'Arena' gözümden kaçmıyor,dışarıdaki alanda yok yok, hava soğuk olduğu için dışarıda çok fazla yürememe karşın görülmeye değerdi bir yerdi.
Alışveriş merkezinin içindeki markalar bana genellikle çok uzaktı, birkaç bildiğimiz marka dışında genellikle Alman giyimine hizmet eden zevksiz ürünler reyonları süslüyordu. Benim ilgimi sadece H&M ve H&M Boutique çekti, birkaç parça beğendim, gerisi malum...
Unutmadan Türk markalarından Koton'un Centro da mağazasını yeni açtığını öğreniyorum, görünce hoşuma da gitmedi değil hani...
Alışveriş merkezinin içinden çektiğim birkaç kare...




Genel olarak Almanlar giyim konusunda çok zevksiz, klasik ve uzun yıllar giyinebilecekleri basic ürünler çok satıyor, ayrıca Almanyada sokak modası denilen şey yok, ben göremedim ya da :)

Hiç yorum yok: