Sayfalar

31 Mayıs 2010

---Melissa---

Bu yaz plaj sezonu açıldı, hazır mıyız?

 Ben şahsen henüz hiçbir hazırlık yapmadım, Zeki Triko son indiriminden aldığım bikiniyi saymazsak bir de bol bol şapka aldım...Bütün yazımı Antalya da geçireceğimden dolayı şu taşınma telaşı bir bitse, sıra yaz için alışverişe gelecek ama yeni eve birşeyler almaktan bana pek sıra gelmiyor şuan.
Neyse bugün tesadüfen Kanyon alışveriş merkezindeki Bilstore dan Vivienne Westwood un Melissalarına baktım, renk renk harikalar...
Benim aklım kahve tonlarındaki fiyonklu olan modelde kaldı ki bu şubede numarası yoktu :(

Melissa modellerini daha yakından incelemek tık tık
Bilstore da satılan diğer Melissa modellerinden bazıları ki genelde koleksiyonun tümü vardı, seçtiğim bazı temsili resimler



Netten sipariş verebileceğiniz siteler



http://www.thecorner.com/

Nasıl kominleriz?
Beğendiğim bazı konbinler...






















Hiç yorum yok: