Sayfalar

30 Haziran 2010

NE GİYİNDİM


Antalya'ya geldiğimiz ilk Cumartesi, ayağımızın tozuyla attık kendimizi dışarıya, gece hayatı Antalya da oldukça renkli, alternatif İstanbulla kıyaslanamaz tabi ama, yazın Antalyaya gelen tatilciler ve yabancılar ile kalabalıklaşan Antalyada gece hayatı da çeşitleniyormuş...Arz talep meselesi :)

 Arkadaşlarımızın daveti üzerine Antalyanın prensi olarak bilinen adını oldukça duyduğum *Birol*'u dinlemeye gittik EHLİ KEYİF'e, aklınızda bulunsun yolunuz Antalyaya düşerse Birol'u dinlemeden dönmeyin, oldukça keyifliydi...
Gelelim geceden notlara; şık felan yoktu,ben daha iyi giyinirler diye beklerken kadınlar sönüktü...

Ben Ne Giyimdim

Elbise: Ankara da bir butikten alındı, NZL marka
Ayakkabılar: Nine West
Clutch: Philipp Plein
Takılar: Yargıcı

4 yorum:

En Sevdiğim Şey dedi ki...

en şık sen olmuşsun o zaman, çok şirinmiş elbisen:)))

Rh+ dedi ki...

Teşekkürler ;) eh biraz farkımız olsun ama dımı :))

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

nezamandır bekliyyordum yoksun. gözüm yollarda kaldı:)))) dönüşün yine harika

Rh+ dedi ki...

teşekkür ederim diclecim ;)