Sayfalar

05 Haziran 2010

rüzgar gibi geldi geçti; RİHANNA


Duymayan görmeyen kalmamıştır, dün Rihanna Turkcell Kuruçeşme Arenada vereceği konser için İstanbula geldi, konserin çok çok yoğun geçeceğini tahmin ettiğimden konseri denizden tekneden izlemeye karar verdik :) daha önce de tekneden konser izlemek için yanaştığımızı hatırlıyorum ama bu seferkinde gözlerime inanamadım ki denizde de trafik vardı, daha önce bu kadar beleşçi görmemiştim :D
Neyse konseri dinlemek için yaklaştığımızda saat 22.30 sularıydı-konser bitene kadar konserdeN notlar;

Rihanna üzerinde siyah bir mayo ile büyüleyici yorulmak bilmeyen bir performans sergiledi, benim gördüğüm kadarıyla konser boyunca siyah göbeği açıkta bırakan bluzu ve siyah yüksek belli bikini altı ile kombinlemişti.

Konserin sonunda İstanbul'a tekrar geleceğinin müjdesini verdi ve Umberella şarkısı ile bitişteki kırmızı konfeti tam bir görsel şölendi.

 Rihannaya eşlik eden dansçılarında performansı görülmeye değerdi, Rihanna arı maya gibiydi,1 dk.durmadı..

Bu arada Bonus'un 10. Yılı Şerefine getirdiği Rihanna için tebrik ediyorum, diğer büyük firmalardan da böylesine güzel organizasyonları bekliyoruz
 


1 yorum:

Rh+ dedi ki...

Bu yazım www.seffafgazete.com da kullanılmış, basında çıkan ilk yazım :) haber veren mutlu bey'e teşekkürler.