Sayfalar

08 Temmuz 2010

Kısa Kısa

-En sonunda internetim var, düşün taşın vınnnnnn almaya karar verdim, ama biraz yavaş mı ne :(

-Taşındım ama sürekli birşeylerin yerini değiştiriyorum bi bitsin paylaşacağım...

-Henüz ayağım suya değmedi, inatla havuza inmiyorum, denize gitmiyorum; nedenini bende bilmiyorum ama bana yakın bir plaj var, çok iyiymiş diye duydum, her gün resimlerine bakıyorum yrn ok gidicem diye ama sabah işler değişiyor, bakınız ceila

-Bu sıcakta alışveriş için cadde de gezilmiyor, zaten öyle gezilecek bizim Bağdat caddemiz, Teşvikiyemiz gibi caddeler de yok burda :(

-Alışveriş için dün 5M Migros alışveriş merkezine gittik, şanslıyım ki arkadaşım dün işe gitmedi de, az muhabbet, az geyik ile kendime geldim:))buarada burada gördüğüm en büyük alışveriş merkezi  5M Migros.
Alışveriş kısmı burada oldukça kısıtlı, evime çok yakın olan Laura ve Shemall, Carrefour alışveriş merkezleri var, ama nasıl küçükler anlatamam nerde İstinye park nerde Kanyon, ah ah

-Her yer turist dolu,çoğu zaman kim yabancı kim değil çıkaramıyorum...

-İşin güzel tarafı ne biliyo musunuz, bunu geçen yıl buraya tatile geldiğimde keşfettim; şimdi bütün markalar indirimde ya, İstanbulda indirim dönemi güzel olan herşey talan edilir burda o yok işte, herşeyi bulabiliyorsunuz, alışveriş daha bir keyfli, İstanbulda sezonda tükenen ürünleri burada indirimde bile bulabiliyorsunuz, dün vakkorama dan harika bir sandalet aldım

-Taşınma telaşı felan derken okuduğum ama okuyamadığım Puccayı, elimden düşüremiyorum bu ara, şu sıkıcı günlerimde beni gülümsetiyor...
Son olarak yazının başlığı stuven den alınmıştır :)

Hiç yorum yok: