Sayfalar

21 Temmuz 2010

Serdar Ortaç Konseri

İki üç İstanbuldaydım, nasıl mutlu oldum anlatamam, programım yoğundu, özlemişim çok...

 Gitmeden Antalya Konyaltı Açıkhava Tiyatrosunda Serdar Ortaç konserini izledim, konserden notlar...

-Açıkhava tiyatrosu %90 doluydu

- Haraketli şarkıların adamı, insanları çoşturdukça çoşturdu

 -Serdar fanı değilim ama, sahne performansının methini çok duyduğumdan merak ettim, gidelim dedim, iyikide gitmişim diyorum; şimdi gözümde başka bir Serdar Ortaç var :)
Eğlence sektöründe ilk üç isimden biri bence,yerinizde duramıyorsunuz
-Serdar  Ortaç'ın arkasında üç önemli vokalisti var, bunlardan biri Melih Ermakastar (binbir gece dizisinden hatırlayacaksınız), diğerleri Selin ve Nihan

-Serdar,  sahneye paraşüt kumaşından yapılmış parlak siyah bir pantalon, baskılı beyaz bir t-shirt ve kırmızı taşlar ile işlenmiş olan bir  yelek ile sahneye çıktı son 1-2 senedir sahne kostümlerini tasarlayan isim vokalistlerinden Nihan imiş.
Serdar memnun gözüküyordu bu halinden,'ucuza geliyor diyor' oldukçada başarılı buldum sahne kostümlerini ayrıca...

Fikri olan?


Hiç yorum yok: