Sayfalar

23 Kasım 2010

Bacakları Üşütmeyelim...

Kış henüz tam anlamıyla gelmedi ama soğuklar kendini iyiden iyiye hissettirmeye başladı, havalar elbiselerimizi çorapsız giyme havasını çoktan geçti, tabi sizinde Eda Taşpınar gibi bacakları sıcak tutan özel bir spreyiniz yoksa? :)
 Kim ne derse desin elbise ne renk olursa olsun,bazı özel renkler hariç; kışın giysinizi en güzel taşıyan renk
 ''siyah''
- Bacaklardaki kusurları gizlediği gibi, vurguyu bacaklardan çok üzerinizdeki elbiseye yoğunlaştırmak istiyorsanız siyah renk tam size göre.

Bakınız yeni sezondan birkaç kare;



3 yorum:

gülçin dedi ki...

sana tamamen katılıyorum canım siyah her renge çok uygun ve de kışın bacaklarımıza bakamadığımız iiçin her kusuru gizlemede çok kullanışlıı ayrıca bazen de çok seksii

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

siyah corap kesınlıkle bacakalrı sahane gösterıyo.
resmen tarz kurtarıyo.

bacakalrı daha güzel gösterıyo sanki.
bende sıyahtan vazgecemeyenlerdenım

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

ben kışın gelmesini bu yüzdende seviyorum kalın siyah corap giyeceğim diyee:D cok güzel çünküü