Sayfalar

13 Ocak 2011

2011 Oje Trendleri

Oje sürmek sizler için ne ifade ediyor bilemiyorum ama ben oje sürmediysem kendimi çok bakımsız hissederim, bir kadının tırnaklarının güzelliğini ortaya çıkaran ve giysisini tamamlayan şey ojeden başkası değildir
2010 yılını Chanel 505 sarstı, birinciliği kimselere vermedi, 2011 yılında bakalım etkisi devam edecek mi?
 2011 yılınında ise trendler neler bir bakalım:

Ten rengi: 2011 yılında oje sürmemişsiniz gibi ellerinize çıplak bir hava veren ten rengi tonları trendler arasında.

Açık mavi tonları: Bu ton tiffany&co nun kutusunun mavisinin birebir rengi, aynı zamanda benim son zamanlarda tercih ettiğim eczanelerde satılan Sally Hansen Salon Manicure serisinde bu renk bulunmakta.

Açık Şeftali ve Pudra Tonları: Geçen son iki yıl, bu tonları oldukça çok gördük, daha da göreceğiz gibi...
 Esmerlere ve bronz tene en çok yakışan renklerden biri.

Lavanta Rengi: Bu rengi denemek için sabırsızlanıyorum, Estee Lauder'in bu rengi süper.


Koyu Metalik Gri: Chanel 513 ve Mac'in very important platinum rengi.






1 yorum:

stabil olan herşey... dedi ki...

Benim de oje sürmek vazgeçilmezim,özellikle son dönemlerde mor renk ve tonları favorim...Yakın çevremde ki birkaç arkadaşımdan ''mor, depresyon rengi değilmiydi?''diye:)yorumlar duysamda bence çok güzel duruyor tırnaklarımızda...