Sayfalar

20 Nisan 2010

2010 ACM Awards...


 Academy of Coutry Music (ACM) Ödülleri 18 nisan yapıldı, törenden manzaralar...
Carrie Underwood törende Basil Soda design elbise,  Rene Caovilla ayakkabılar, Swarovski clutch dan yana tercihini yapmış. Saçlarını ve elbisesinini çok beğendiğim Underwood'un ayakkabı ve clutch seçimi yetersiz kalmış maalesef.

Törende en beğendiğim isim Jennifer Nettles oldu, straplez elbisesi, takıları, saçları bir bütün olarak müthiş...

Kristen Bell , Herve Leger by Max Azria bandaj elbisesi ile çok hoş gözüküyor.

Bu çifti seviyorum :)

 Nicole Kidman törene eşi ile katılmıştı, Nicole seçimini L'Wren Scott dan yana yapmıştı.

Taylor Swift'in elbisesi Marchesa imzalı, bir başarılı seçim daha.


LeAnn Rimes seçimini Lanvin elbiseden yana yapmıştı; üst kısmı volanla zenginleştirilmiş olan straplez elbisenin, kalem etek stilinde inen diz boyundaki elbisesi yan drapeleri ile bütünlük sağlamış, çok çok beğendimmmm

Julianne Hough'un beyaz elbisesini beğenmedim.

4 yorum:

stuven dedi ki...

ben en çok taylor swift'in kıyafetini beğendim:))

Rh+ dedi ki...

hakikaten harika seçimi:)

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

bu hafta sonu düğün vardı harika bir fikirler verdin:):):):)

Rh+ dedi ki...

merak ettim şimdi ne giyineceğini? :))