Sayfalar

14 Nisan 2010

Gelin Ayakkabıları 2010

Önceden bahsettiğim gibi en yakın arkadaşlarımdan biri evleniyor, ve ben nikah şahidiyim,oleeeyyy
Ne giyeceğim derdine henüz düşemedim, arkadaşımı düşünmekten, sıra bana gelmedi henüz:)
Gelinliği henüz net değil ama ben çoktan ayakkabılara bakmaya başladım, bu konuda bir çok derleme yaptım, evlenecek olanlar varsa bu sayfaya bakmadan ayakkabıya karar vermesin gibi iddalı bir laf ortaya attıktan sonra, gelelim seçimlerime ;)

Zanotti 555 euro, sağdaki 645 euro


Zanotti Bridal Collection devam sol 645 euro, sağdaki 695 euro

 
Küçük bir servet kadar bir ayakkabıda sıra; Margi Diams 1,995 dolar

Cesera Pacotti 585 dolar


Christian Louboutin 380 GBP

Martinez Velero ikiside 160 dolar



Stuart Weitzman 160 GBP

KG Kurt Geiger 45 pound, diğeri 95 pound


KG devam, 130 pound

Nine West, 80 pound
Steve Madden 195 dolar

Hiç yorum yok: