Sayfalar

17 Ocak 2010

80'ler disko modası




Bu yıl da 80’lerin disko modası damgasını vurmuş gibi gözüküyor. Ben 80'lerde henüz çocuk olduğum için 80'ler modasını annemden hatırlıyorum; taytlar, annemin vatkalı ceketleri, yarasa kollar, payetli elbiseler, deri zımbalı ceketler, leopar desenler bu dönemden akılda kalanlar, neon renklerde kumaşların kullanıldığı, metalik renklerin revaçta olduğu yıllar. Bu döneme yön veren ikonlar arasında hiç kuşkusuz başta Madonna ve Micheal Jackson geliyor, o dönemde perma kat kat kesilen saçlar, keskin kesimler, kabartılmış saçlar kadınlar arasında bir başka moda idi. Dallas dizisinden takip edilirdi her şey. 80'ler modası etkisini devam ettirecek gibi gözüküyor, o döneme ait felaket gözüyle bakılan vatkalı geniş omuzlar daha modernize haliyle ünlü tasarımcıların elinden çıktı bile, ben asla giyinmem dediğim bu ceketlere göre göre mi alıştım bilemiyorum ama bir tane alıp denemeye karar verdim:) şimdilik ceketlere bir göz atalım. Ceketlerin Türkiyede ilk giyenlerden biri olan Hande Atezi’nin yakın trend takipçisi olduğu hiç kuşkusuz. Dünyada Rihanna, Victoria Beckam, Kim Kardashian sivri vatkalı ceketlerin takipçisi.
Sivri vatkalı ceketler olduğu kadar, sivri vatkalı payetli elbiselerde sezonda göze çarpanlardan.
Bu ceketlere nereden bulabilirim derseniz; ‘Balmain’ e mutlaka bakmanızı tavsiye ederim, bunun yanında ‘Top Shop’, ‘Zara’ yeni koleksiyon, ‘Beymen’ e bakmanızı öneririm.

Hiç yorum yok: