Sayfalar

17 Ocak 2010

İnternetten Yurtdışı Alışveriş



İnternetten yurtdışı alışveriş benim için çok yeni bir tecrübe, geçen yıl başladım bir şeyler almaya, önceleri insan tereddüt ediyor fakat ürünlerin düzgün geldiğini gördüğünde buradan pek bir şey almaz oldum, şaşırtıcı derecede fiyatlar makul özellikle ünlü markaların ürünlerini kıyaslarsak.
İnternetten yurtdışı alışverişlerinde dikkat edilmesi gereken öncelikle aldığınız ürünlerin burada gümrüğe takılıp takılmayacağı; bunun için UPS’i aradığımda 150 Euro üzerindeki ürünlerin gümrüğe girdiğini söylediler, buna dikkat edin derim.
Eğer 150 Euro üzerinde bir ürün getirtecekseniz o zaman size www.amerikadaniste.com tavsiye ediyorum, siteye üye olup, üyelik ücretini yatırıyorsunuz, sizler için siparişlerinizin takibi yapıyor, evinize kadar sorunsuz bir şekilde ulaştırıyorlar, bunun için siteye girip detaylı bilgi alabilirsiniz.
En çok sorun ayakkabı numaraları ile ilgili çıkabilir, bunun için size uluslar arası karşılaştırmalı ayakkabı numaralarını ekliyorum( w=kadın m=erkek).
Hangi siteler güvenilir noktasında ben en çok www.shopbop.com sitesini size öneriyorum. 100 dolar ve üzerindeki alışverişlerinizde kargo ücreti almıyor.
Bakmanız gereken diğer siteler arasında www.asos.com
www.gojone.com bu sitede ürünler çok uygun, özellikle ayakkabılara bakın bir derim, ünlü markaların taklitlerinde çok iyiler, buradan alışveriş yapan arkadaşlarından iyi olduğunu duydum.
www.amerikadaniste.com sitesinde alışveriş için önerilen sitelere bakabilirsiniz, Amerika'nın seçkin mağazalarından giyim, ayakkabı, kitap, CD, DVD siparişlerinizi; Amerika'da yayınlanan dergi ve her türlü süreli yayınları getirtmek mümkün.
Yurtdışından internetten alışverişlerinizde, bizde henüz mağazası olmayan firmaları Victoria's Secret(La senza Türkiye pazarına girdikten sonra Park Bravo Grup’un Victoria Secret ile anlaştığı yakında Victoria Secret mağazalarının açılacağı söylendi fakat pek bir gelişme yok gibi).
Frech Collection(elbiselerine bayılıyorum desem)
Abercrombie&Fitch(Türkiye’de satılan bütün Abercrombie&Fitch ürünlerinin replika olduğu söyleniyor, en iyisi yurtdışından getirtmek)
Neriman Marcus
Coach (bir zamanlar Bağdat Caddesi ve İstinye Park’ta mağazası bulunan marka; çanta ve ayakkabıları çok güzeldi, kapanmasına üzüldüm)
Minnetonka (yeşil mağazalarında satılıyor, fakat çeşit yok)
Bunlar şimdilik aklıma gelen, benim dikkatimi çekenler.
Şimdilik bu dosyayı kapatıyorum fakat ileride tekrar bu konuya geri dönebilirim,:)
Sizlerden internetten alışveriş hakkında düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.


Hiç yorum yok: