Sayfalar

12 Ocak 2010

kürk yelek ( fur vest)


Geçen yıl başlayan başka bir trend de kürk yelek ( fur vest) modası, vintage bir ürün olan kürk yelekler modası hiç geçmeyen bir parça, bu yıl ünlü markaların koleksiyonlarında sıkça yer verdikleri kürk yelekler adeta bir kurtarıcı görevinde, şık gözükmek isteyen kadınlar için ideal, ben bu sezon birkaç tane daha gardırobuma ekledim bile, geçen senelerde de sıkça severek giyiniyordum. Bu yıl kürk yeleklerin en gözde en revaçta olduğu yıl benden söylemesi…
Kombin kısmına gelirsek ben genellikle skinny jeanlarla kombin yapıyorum, jean altına şık bir topuklu çizme, ya da bilekte biten topuklu botlar, topuklu ayakkabılar, daha spor şık bir görünüm içinse ugg+tayt+yelek 3’lüsünü deneyin derim.
Nereden edinebilirim kısmına gelirsek; kürkler size pahalı geliyorsa replikaları bolca mevcut, yelek bakabileceğiniz yerler arasında ‘zara’ , ‘Que’, ‘brandroom’içindeki ‘Marc Cain’ marka yelekler, ‘harvey nichols’, ‘beymen’ e bakmanızı öneririm.

Hiç yorum yok: