Sayfalar

24 Ağustos 2010

Cilt Bakım Ürünleri Dosyası


Her kadının makyaj ve cilt bakım ürünlerinde kendine ait tüyoları vardır, Dicle arkadaşımın sorusu üzerine kullandığım cilt bakım ve makyaj ürünlerini paylaştığım bir dosya ile karşınızdayım.

Sizde memnun kaldığınız mucizevi cilt bakım ürünleri varsa mahrum bırakmayın ;)
 Cilt bakım ürünlerinde; cildim epey hassas bir cilt olduğundan daha çok cilt doktorumun önerisi dışında ürün kullanmamayı tercih ediyorum;  ayrıca cilt bu şakaya gelmez, di mi ama ;)

Daha önce kullandığım Lancome ve Vicy beni hayal kırıklığına uğratmış biri olarak;) 2 yıldır tercihim La Roche

- Eğer sizinde benim gibi siyah noktalara meğilli, karma bir cildiniz var ise ; LA ROCHE Effaclar yıkama jelini Effaclar K su bazlı kremini size öneriyorum; siyah noktalarınızın azaldığı göreceksiniz. 1 yılı aşkın bir süredir kullandığım bu ürünün cildim üzerine çok faydasını gördüm.  Cilt doktorları genç ciltlerin peeling,tonik gibi başka ürünlere ihtiyaç duymadığını söylüyorlar, peeling ve tonik kullanmıyorum.

Ayrıca güneşten koruyucu ürünler çok önemli ki yüzümüzü yaz-kış güneş ışınlarından korumamız gerektiğini varsayarsak, yağlı güneş kremlerinden çok çekmiş biri olarak; bilinçsizce kullanılan güneş kremleri yüzde yağ depolayıp sonradan yüzde sivilce ya da siyah nokta olarak geri dönüyor, tecrübelemiş biri olarak.
Su bazlı güneş ürünlerini kullanın derim; tavsiyem


Göz altı morluklarından şikayetçi olmayan yoktur; aynı zamanda kapatıcı görevi de görsün diyorsanız benim gibi, 2 yıldır kullandığım 2008 yılının en iyi göz altı kremi seçilen, suni koku ve renklerndirici içermeyen Dermalogica total eye care'ı öneriyorum.


yapmayın;

*cildinize uymayacak emin olmadığınız ürünler kullanmayın
**sivilce ve siyah noktalarınızla oynamayın, profesyonel eller ne güne duruyor
***cildinizi cilt doktoru dışında kişilere temizlettirmeyin
****güneş kremi kullanmadan dışarı çıkmayın,unutmayın güneş cildi yaşlandırıyor
****cildinizi krem bazlı ürünlerle temizlemeyin, bu ciltte kalıntı bırakıyor; köpüren yıkama jelleri kullanın.
*

sırada makyaj ürünleri var;))

5 yorum:

stuven dedi ki...

ben ürün ne kadar iyi olursa olsun cildimde bunları kullanmayanlardanım. içinde illa kimyasal oluyor. bir de ne kadar uğraşırsan bi o kadar daha uğraşman gerekiyor :(

cildim konusunda hiç sorunum olmadı ama doğal şeyler söyleyebilirim. maden sodası, yeşil çay bunları buzluğa koyup daha sonra yüze uygulamak gibi. bildiğim yaptığım bi bunlar var:))

MAVİ TUTKU dedi ki...

Hanımlar için ideal bir blog..

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

teşekkürlerrr:)) ben bu paylaşımdan oldukça memnun kaldım.
sevgilerrr

Rh+ dedi ki...

stu@ soda ve yeşil say tarifini daha öncede duymuştum,en kısa sürede deneyeceğim.
o.k.a@ blogumda herkes kendinden birşeyler bulabilir;) erkeklerde de sivilce problemi oluyor dimi ama;))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

soda, çay, süt.. hepsi harika çözümler. ama dermalogica total eye care: candır!