Sayfalar

22 Ağustos 2010

Geçmeyen Moda; DANTEL

Her sezon olduğu gibi bu sezonda tasarımcılar arasından dantel çalışanlar var.
Bir kadına en çok yakıştırdığım kumaşlar arasında gelen dantel, kombinide kolay kılıyor.
Geçen sezon sıkça gördüğümüz güpür ve dantel ceketler ve takımlar bu sezonda hız kesmeden devam ediyor...
Kadının duruşunu yumuşatan ve romantik bir havası olan dantel giysilerde bu sezon mutlaka dantel etek ve dantel elbise edinin derim
Dantel trendi yeni bir trend olmadığı için elinizdeki eski dantel elbise ve bluzlarınızı da elden geçirebilirsiniz ki öncelikli olarak ben öyle yapacağım;)
Bu sezon sıkça değişik renklerde dantel giysileri görmekteyiz; özellikle toprak tonları ve soft renkler dantelde epey çalışılmış fakat siz siz olun dantelde siyah renginden şaşmayın derim.




 
Bu sezon dantel çalışan tasarımcılar arasında; D&G, Marc Jacobs, Valentino, Chanel, Oscar Da La Renta,Miu Miu, Givenchy yer alıyor.



2 yorum:

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

bugün nette kıyafet bakınıyordum. dantelle bir çok şeyle karşılaştım. ve siyah dantel altında pudra rengini çok bependim. sevgili rh:)) senden bir isteğim olacak makyaj trendleri özellikle tavsiye ettiğin ürünler ile parfüm önerisi istiyorum:)) dört gözle bekliyorum

Unknown dedi ki...

gerçekten güzel kullanıldığında çok asil durduğunu düşünüyorum dantel'in.. zaten kötü bir şey olsaydı eskilerimiz bu kadar aşık olmazdı değil mi :) senin de üzerinde görmek isterim canım sana da cok yakısır eminim.. öpüyorum
sevgler.. :)9