Sayfalar

07 Şubat 2010

İpekyol 2010 ilkbahar-Yaz Koleksiyon

Hazır giyim denince kalitede aklıma gelen ilk isim herzaman İpekyol olmuştur, genellikle ceket pantolon takım konusunda uzman olan İpekyol; çalışan kadınlara hitap ediyordu taki bu yıla kadar, geçen gün Bağdat caddesinde yakın bir arkadaşımla uğradık İpekyol'a, son indirimden neler kalmış bir bakalım istedik (kış sezonundan süper bir lacivert blazer aldım, bu arada) içeri girer girmez yeni koleksiyonun beni büyülediğini itiraf etmem gerek, koleksiyonun bir kısmı satışa çıkmasına rağmen eminim bütün koleksiyon aynı şıklıkta.

Eskiden koleksiyonun %80 i ceketli takımların oranı %10 a inmiş durumda, ceketlerde son trend bambaşka bir bakış açısıyla hazırlanmış hem işte hem günlük hayatta giyilmek üzere tasarlanmış, bu büyük değişim beni şaşırttı. Eskiden de kalitesinden emin olduğum İpekyol bu yeni değişimle çok daha iyi olduğunu söylemem gerek, yeni İpekyolu çok sevdim...

Herşey benim yazdığım kadar basit değil tabi, İpekyol bu değişim için epeydir hazırlanıyormuş, kadınların giyim tercihleri konusunda ciddi bir çalışma yapmışlar, ayrıca bu yıl İpekyol kreatif direktörlüğüne hem aileden, hem moda konusunda eğitim almış olan Hilal Tunç'un gelmesi ile parça tamamlanmış.

Koleksiyon dört farklı konsepte hazırlanmış, toplam 568 parça olan koleksiyonda sarılar, somonlar, uçuk pembeler, pudra renkleri, toz şehtali tonları, mint yeşiller, daha sık kullanılmış, etek boylarının kısaldığı bu koleksiyonda daha feminen bir görüntü sergileniyor.

Bu arada eski koleksiyonda da hoş parçalar bulabilirsniz, bir uğrayın derim son indirim devam ediyor...

İpekyol'un çekimlerini Cüneyt Akeroğlu (bu arada kim bu Cüneyt Akeroğlu diye bir bakim dedim; kendisi aslında çok tanıdık bir isim çıktı; kendisini çoğu ünlü markaların, tasarımcıların reklam çekimlerinden hatırlayacaksınız, bakınız http://www.cuneytakeroglu.com/ , sadace bu etkileyici resimleri kimin çektiğini bilmiyoduk,bilmiyordum) Londra'da gerçekleştirmiş, ayrıca İpekyol ilk kez iki mankenle birden çalışmış, koleksiyondan birkaç kare...







  


Hiç yorum yok: