Sayfalar

13 Şubat 2010

The Woo

Bu aralar en popüler alışveriş merkezim Palladium, Anadolu Yakasındaki hoş alternatiflerden biri bence, haftaiçi uğradığım için  çok sakin oluyor genellikle, insanlar keşfetmedi mi henüz bilemiyorum fakat iyikide keşfetmediler:))
Herneyse konum bu değildi aslında, Palladium da açılan yeni bir dekorasyon mağazası 'The Woo' yerli İkea olmaya aday olan, üç girişimcinin ortak olarak kurduğu bir mağaza...Terlikten mobilyaya ev yaşamı ile ilgili ürünleri bünyesinde bulunduran bu mağazayı geçenlerde eşimle tesadüfen gezerken keşfettik, iyiki de keşfettik:) İşyerindeki showroomunu dekore ettiren eşim, işyeri için yeni kopseptine uygun kocaman bir saat satın aldı:)
Ben uzun süre çıkamadım haliyle The Woo dan, ürünlerin hepsi birbirinden yaratıcı ve farklı konseptte.
Ürünlerin %70 yurttışından olduğunu öğrendiğim The Woo, ev yaşamı trendlerine  yön verebilecek nitelikte, evini yeniden dekore ettirmek isteyenler, evine farklı ürünlerle farklılık katmak isteyenler için birebir, herkes kendi evinin mimari olabilir anlayışında...
İkinci mağazasını Forum İstanbul da açmış The Woo buarada.

1 yorum:

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

mesala bundan haberim yoktu bizde evi dekore ediyoruz harika saatler gördüm. teşekkürler bu güzel paylaşımın içinnn dicle