Sayfalar

04 Mart 2010

ayakkabılarım...

Milanodan alışveriş turlarında gezerken en çok ayakkabılara baktım ben, İtalyan tasarımı ayakkabılara...benim için güzel dizayn edilmiş bir ayakkabının sanat eserinden farkı yok.
Sonra Vicini de buldum kendimi, Giuseppe Zanotti sonbahar-kış sezonu ayakkabılarına bakarken, gerisi malum...
Aslında aldıklarımı göstermeyi pek sevmem, ama blog yazmaya başladıktan sonra biraz teşhirci oldum.
 Ayrıca giymek için sabırsızlanıyorum siz nedersiniz, beğendiniz mi?
Ve benim tasarımlarını çok beğendiğim ilk Zanotti lerim:))ilkler herzaman özeldir :))
Zanotti'nin ayrıca Nişantaşı Abdi İpekçi Caddesinde bir mağazası bulunuyor.
Hamiş: Giuseppe Zanotti'nin gelinler için tasarladığı çok şık düğün(biridal) ayakkabıları bulunuyor, bayıldım:)
Hamiş: Zanotti'nin diğer tasarımlarına göz atmak için, ayrıntılı bilgi http://www.giuseppe-zanotti-design.com/
ayrıca online-shopping imkanıda bulunuyormuş.

2 yorum:

uyduruk prenses dedi ki...

çooooooook güzeller,güle güle kullan:))

Rh+ dedi ki...

teşekkür ederim ;))