Sayfalar

31 Mart 2010

Rh+ kombinasyon

Lady Gaga günümüzün moda ikonlarından, 

onun stilinde hazırlamaya çalıştığım kombinasyonda;

Victor&Rolf elbise,VIVIENNE WESTWOOD deri etek

French Connection büstiyer, Maison Martin Margiela bolero



La Perla iç çamaşırı, Nina Peter parmakları kesik deri eldiven(bayılıyorum bu tarz eldivenlere, özellikle renkli olanlara)




Burton kemer, Küçük balkabağı gece çantası,markasını hatırlayamadım, sorry:)



Spike Combat gözlük ve Linda Farrow for Alexander Wang  güneş gözlüğü



Kurt Geiger ayakkabı,Mc Queen parlement mavisi ayakkabı ve Gianmarco Lorenzi ayakkabı kullandım.












3 yorum:

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

renklere bayıldım ozellikle elbisenin kol kısmına (dicle)

burcu d. dedi ki...

vivienne westwood'un etegine, kemere ve gözlüklere bayildim! lady gaga icin dogru secimler...bence personal shopper olarak baslayabilirsin ;)

Rh+ dedi ki...

teşekkür ederim, beğenmenize sevindim girls ;)