Sayfalar

12 Mart 2010

çizgili modası 2010 ilkbahar-yaz

 Oldum olası çizgili tasarımlara bayılırım, tasarımcıların 2010 spring-summer runway lerinı izlediğimde bu yıl daha sık kullanıldıklarını gördüm, her yıl bir parça denizci-çizgili üstler, elbiseleri görüyorduk fakat bu sezon daha çok göreceğiz :)
Çizgili tasarımlar daha çok kontrast renklerde kullanılıyor, siyah-beyaz, mavi-beyaz yanında; Sonia Rykiel daha canlı renkleri tercih ediyor. Bu yılın modası pastel ve neon renkleride tasarımcılar çizgilerle birleştirmiş ki ben siyah-beyaz çizgili tasarımları tercih ediyorum.
DKNY, Rebecca Taylor,Marc by Marc Jacobs, Etro, Sonia Rykiel çizgili tasarımları bu sezon kullananlardan sadece birkaçı...
Özellikle bu yıl boyfriend ceket ve blazerların gündemde olduğu bir dönemde, çizgili üstlerle kombinlemek için birebir.
 Trendy olucam diye moda kurbanı olmak istemiyorsanız çizgili üst, elbiseler, aksesuarlar tam size göre:))
Sezon alışverişi için özellikle baktığım Asos, Shopbop, Matches da çizgili tasarımlar ile size bir çeşit yaptım, resimler Shopbop, Asos ve Matches dan...
 

Hiç yorum yok: