Sayfalar

14 Mart 2010

büyük eren holding indirimi..

Senede 2 kez olan büyük Eren Holding indirimi başladı, daha önce 4 kez gittiğim büyük indirimi, her yıl daha bir sabırsızlıkla beklemeye başladım ♥I LOVE SHOPPİNG♥ 
Lacoste, Burberry, Calvin Clein, Coach, Abercrombie, Swatch gibi ünlü markaları bünyesinde bulunduran Eren Holding indirim günlerinde çok kalabalık oluyor, 15 Mart p.tesi halka açılacak olan indirim günleri genellikle 2 hafta sürüyor,bazen 3 haftaya uzatabiliyorlar.
İlk günü gitmenizi tavsiye etmiyorum, ben salı günü öğleden sonra gitmeyi düşünüyorum. 
Dikkat: Giderken üzerinize ağır, kaba, sizi yoracak giysiler giymeyin, çanta mümkünse almayın ya da benim gibi arabanın bagajına kitleyin ki rahat alışveriş yapabilesiniz:))
İhtiyacınız olan şeylerin bir listesini yapın ki kalabalıkta afallamayın, doğruca, doğru ürünlere odaklanın, kafanız karışmasın...
Garanti ve Yapı Kredi bankası kredi kartlarına 3 taksit imkanı sunuluyor, bilginize..
Yeşilköy havaalanına çok yakın olan Eren holding Güneşli merkez için aşağıdaki planı incelerseniz çok rahat ulaşırsınız...
Göstermeye değer birşeyler alabilirsem sizinle paylaşacağım,sizde paylaşın...

Hiç yorum yok: