Sayfalar

13 Mart 2010

makyaj trendleri NARS 2010

NARS profesyonellerin kullandığı italyan makyaj markası, yaratıcısı Francois Nars...
Adını epeydir duyduğum fakat alışkanlıklarımı zor değiştiren biri olarak uğramamın düne takabül ettiği biri olarak, kendime neden daha önce uğramadığımı sordum bugün , Bağdat caddesi Nars mağazası 'gel,gir içeri' diye 10 metre öteden bana bağırıyordi ki girmemem mümkün değildi:)) yakın arkadaşım Ayşenle 2dk.sonra mağazadaydık:) Arkadaşım doğal soft tonlardaki farları denerken,ben koleksiyona bir göz attım...
2010 makyaj trendleri için Nars'a uğramanızı tavsiye ederim, birkere koleksiyonda çok dağılmıyorsunuz ürün yelpazesi yeteri düzeyde inceleme fırsatı veriyor size, koleksiyon bana 60'lı ve 70'li yılları hatırlattı(bakınız ilk resim).
 Koleksiyonda genellikle sezonun modasına uygun soft renkler üzerinde yoğunlaşılmış.
Sezonda epeyce gördüğüm 'kırmızı ruj modası' için gündüz-gece kullanabileceğim ruj arayışım bitti en nihayetinde, Nars'ın kalem şeklinde olan 'cruella-scarlet red' isimli ruj'unu gördüm, sürdüm, kalıcığını test ettim, gerisi malum...
Hamiş: Özel günleriniz için önceden randevu alarak Nars da makyaj profesyonelleri tarafından makyaj yaptırılabiliniyormuş, fiyatı 75tl.
Hamiş: Nars'ın 'orgasm' isimli allığı kendisinden ünlü resmen, bu da güzel...
Hamiş: Marc Jacobs 2010 spring-summer runway de Nars'ı tercih edenlerden, sahne arkasından birkaç kare...

ve koleksiyondan bazı renkler...

Hiç yorum yok: