Sayfalar

09 Mart 2010

dekorasyon...

Diğer bir ilgi alanım da ev dekorasyonu olmuştur benim, her ay düzenli olarak alınır dekorasyon dergileri bizim evde...
İç mimarlara herzaman saygım olmuştur ama kendi evini kendi dekore edenlerdenim ben:)
Ara ara esmeye görsün gider eskicileri felan gezerim
bir bakmışsınız Modokodayım, bir bakmışsnız Çukurcumadayım, nerden döşemelik kumaş alınır, nerede istediğim şey yaptırılacak araştırırım ki bana iş çıkmaya dursun...Ki son 2 senedir bu işte iyice profesyonelleştim, ajandamda her türlü bilgi mevcut.
Yaz geliyor, tekrar içim kıpır kıpır...
Yenilikleri seviyorum ben, aynı objeler, koltuklar bir süre sonra sıkar bunlatır beni, hiç birşeyi değiştiremezsem gider yeni yastıklar alır ya da yaparım, insan ara ara tazelemeli, tazelenmeli...
Geçen aylarda eski bir kotuk takımı aldım, ustada kendi zevkime göre yaptırdım onları, sonuçtan çok memnun kaldım, gelenler bayıldı, kaç kişinin aklına girdim böyle bilseniz...
Tasarım tamamen bana ait olan koltukların içi için döşemelik dana derisi, dış kısmı için inek postu kullanıp ceviz olan mobilya kısmını parlak siyah'a boyattım, dikiş yerleri için aralıklı eskitilmiş raptiye kullandım, bakalım beğenecek misiniz sizde?


Hiç yorum yok: