Sayfalar

18 Mart 2010

Keşfettiğim Yeni Adresler

Nişantaşında gezmeye bayılırım, aldığım bir eğitim dolayısıyla her Çarşamba Nişantaşındayım, o gün gelip çatınca vaktim varsa; ara sokaklara dalarım, gezerim, yeni adresler, mağazalar, butikler tam benlik...
Epeydir park ararken araba ile önüden geçtiğim bir adrese gittim bugün, Biella takı ve saç aksesuarları, çanta satan çok hoş bir mağaza, ürünlerinin yurtdışından geldiğini öğrendiğim Biella de satılan takıların taşları genellikle yarı değerli taşlardan oluşuyor, aksesuarların hepsi insanın başını döndürüyor, mağazada uzun zamandır almak istediğim pembe altın tonlarında yüzük ve günlük takabileceğim su yolu bir bileklik beğeniyorum, gerisi malum... 
Aldığım ürünlerin taşlarını soruyorum atom mu, swarovski mi?aldığım cevap hiçbiri, taşların swarovski den daha değerli olan signity olduğunu öğreniyorum, ilk kez duyduğum bu taş hakikaten daha çok parlıyor, daha çok hoşuma gidiyor :))
Cumartesine kadar %30 indirim fırsatı devam ediyor,bir göz atın derim. Fiyatlar; yüzükler 80 TL den başlıyor, bileklikler de tam tur taşlı  olanlar 170 TL den başlıyor aşağı yukarı.
Adres: Teşfikiye Kalıpçı Sok. No:152, Teşfikiye caminin içinden geçip ilk sol sokak, ece sükan vintage in bitişiği.
Hamiş: Nişantaşı mağazası yanında İstinye Park da da bir mağazası olduğunu öğreniyorum 

Hiç yorum yok: