Sayfalar

03 Mart 2010

Philipp Plein Milan-2010

Alman tasarımcı Philipp Plein, henüz yeni yeni tanınmaya başlamış olmasına rağmen, kısa zamanda çok yol alanlardan...
1998 yılında Munich'de mobilya tasarımları başlayan Philipp Plein, 2004 yılında moda dünyasına adım atarak, ilk tasarımlarını oluşturmuş, bu zamana kadar top model Naomi Campell ve Marcus Schenkenberg ile çalışmış ve şuanda tasarımları ile Vouge sayfalarını süslüyor...
Tasarımları çılgın, farklı ve en önemlisi ise lüks tanımını değiştirecek cinsten tasarımlar.
4 gündür Milanodaydım, ve Philipp Plein in Milanodaki yeni açtığı showroomunda buluyorum kendimi; tasarımları tek tek inceliyorum, akşam ise yeni showroomunun şerifine verdiği partide.
 Partide yok yok; Fashion Tv çekim yapıyor, bütün Milano high society partide buluşmuş, kadınları inceliyorum tek tek, neler giymişler bakıyorum:)) Oldukça başarılılar, şıklar fakat aynı parti İstanbulda olsaydı bizimkiler nasıl giyinirdi diye düşünmeden edemiyoruz ve kesinlikle Türk kadınının çok yol kateddiğine, giyim kuşam konusunda Avrupaya 
oldukça fark attığına karar verip konuyu kapatıyoruz:)
Dönelim Philipp Plein tasarımlarına; tasarımlarda gözüme çarpan detaylar arasında Disney karakterlerinin tekstil ve deride kullanılması çok hoşuma gidiyor, deri koleksiyonu oldukça başarılı, tekstil ve deri, made in Turkey; ayakkabı ve çantalar made in İtaly imzasını taşıyor, ayrıca tasarımlarda sıkça kullanılan kuru kafa dizaynı, tasarımlarda Philipp Plein ile özdeşleşmiş gibi gözüküyor.
Tasarımlarda bol bol swarovskiler başarı ile kullanılmış.
Beğendiğim bazı parçaları Philipp Plein'ın mankenine giydirip amatör bir çekim yapıyorum, sizler için:)




Sıra benim Philipp Plein daki en beğendiğim ürün gruplarında, ayakkabılarda...
Tasarımların ismi 'Goldjungle'
Ayakkabılar 30 farklı tarzda hazırlanmış olup, bazıları klasik siyah renklerde, bazılarında neon renkler kullanılarak hazırlanmış, benim ayakkabılarda en çok hoşuma giden detaylar arasında; ayakkabıların üzerindeki renkli swarovski baskılı detayların istenirse çıkartılıp, giysinize uygun diğer renkleri takabilmeniz, değiştirebilmeniz...
 Bu arada ayakkabılar made in İtaly imzasını taşıyor, kalıpları müthiş, hemen kendim için bir çift beğeniyorum, ayakkabılarım gelince sizlerle paylaşacağım.
Koleksiyondan diğer parçalardan toplu çekim...





Hamiş: Philipp Plein ile ilgili daha fazla bilgi için:
Hamiş: Bir ara Philipp Plein tasarımları Harvey Nichols'da satılıyordu, fakat şimdi satılmıyor, sipariş için online sipariş imkanınız var fakat online siparişdeki ürün grupları çok sınırlı... 

Hiç yorum yok: